woensdag, juli 11, 2007

denise bijna terug in nederland

het weer is hier saai. maar in nederland waarschijnlijk ook.
na justin timberlake moest ik op maandag weer een teleurstelling verwerken. de album chart show was er en kings of leon zouden spelen maar toen was er op ene een 'power cut' wat inhield dat we met z'n alle 4 uur in het donker gingen wachten tot de electriciteit weer terug was. de show must namelijk go on, omdat ze veel geld steken in de album chart show. helaas vond kings of leon het na 3 uur wel genoeg geweest en toen gingen ze dr op an. wij vonden het op zich wel best want we kregen toch betaald en peter en ik gingen drankjes proberen die we nog nooit hadden gedronken (blijk dus fan te zijn fan baileys en vanille vodka met appelsap, smaakt als appeltaart) maar ja alle mensen buiten dus voor niks gewacht. ik heb tenminste nog de soundcheck gezien dus dat was in elk geval nog iets. rufus wainwright speelde nog wel en fergie probeerde het ook nog maar dat was een muts.
en dan zaterdag mijn laatste avondje in koko en dan een week betaald vakantie muhaha. die week is er namelijk bijna niks dus verdien ik meer als ik niet werk. logisch he.
en henkie bedankt, henkie bedankt henkie henkie henkie bedankt, want die heeft dus mooi een perskaart voor me geregeld voor haldern.

Geen opmerkingen: