maandag, juli 02, 2007

denise in glasgow

dus. donderdag stond denise na 1,5 uur slaap (stom koko ritme) om 6 uur op om vervolgens 10 uur in de bus te zitten. denise ging namelijk naar glasgow!
en het was zo leuk. de eerste avond hadden we eigenlijk niet echt gepland om uit te gaan aangezien de bus redelijk vermoeiend was maar toen we eenmaal de slag te pakken hadden werd het harstikke leuk. we zaten nietsvermoedend in de kroeg toen opeens half franz ferdinand (nick en de dikke bassist) aankwamen. en ja toen moest ik wel vragen of ze me konden helpen met het vinden van stuart murdoch en toen kwam alex er ook nog bij maar helaas of ze wilden me niet helpen of ze konden me niet helpen maar aardig en grappig waren ze toch wel.
glasgow is dus ideaal want er is een lange straat met allemaal kroegen en clubs en dus hoef je nooit ver te lopen. schots heb ik niet echt onder de knie gekregen maar ik kan wel in het schots zeggen dat ik je in elkaar ga slaan. verder hebben we weinig gedaan behalve uitgeweest en echt foto's heb ik ook niet, maar geloof me ik heb een leuk weekend gehad.
vrijdag was er een mislukte aanslag in londen, toen dacht ik nog goh maar goed dat ik in glasgow zit en toen probeerde ze glasgow airport op te blazen op zaterdag, maar ik leef dus nog.
verder heb ik last van een kleine indische barback in koko die verliefd op me is. op de eenofandere manier heeft ie mijn telefoonnummer gekregen en nu krijg ik smsjes als: 'i want make friendship with u, i am eagerly waiting for u r response, i like u very much and miss u a lot' en toen ik na 4 smsjes niks van me liet horen kreeg ik 'i waited hours for a msg from u, its a type of pain, i think u r not intrested' wat moet ik daar nou mee. deze week hebben we iets van 5 ash concerten achter elkaar wat redelijk vermoeiend is, en binnenkort hebben we waarschijnlijk justin timberlake hah. dat was het wel weer

edit: justin timberlake is zondag. ik begin dan om 23.00 met werken. lekker dan.

1 opmerking:

Anoniem zei

haha, die smsjes nooit weggooien! (en blijven negeren)