zaterdag, juni 09, 2007

money money money

toen ik de titel schreef moest ik aan gazillionaire deluxe denken.
maar ja. in koko doen we aan bierdopjes verzamelen en raadt es wie er hier op dr kamertje zit met pakweg 1300 bierdopjes. je krijgt namelijk 10p (dat is 10 ct of ongeveer 0.146978 euro) per dopje en dat wil dus zeggen dat ik al 130 pond verdiend heb. ik vind het nu wel genoeg, we kunnen tot 30 juni doorgaan maar ik heb er geen zin meer an dus ga ik ze nu opsturen wat ook nog es gratis is.
ik zei tijdje terug dat sugababes gingen spelen maar dat is dus vanavond. maandag hebben we een of ander metal-award-show wat live op mtv2 wordt uigezonden hah en de maandag daarna album chart show.
verder wil ik de anonieme gulle gever bedanken die mij een gratis proefabonnement op de internationale editie van het nrc handelsblad heeft gegeven. je mag jezelf wel bekend maken hoor de verrassing is er nu wel af.
ik wil ook nog even kwijt dat ik er maar niet kan opkomen hoe de zwemster inge nogwat van haar achternaam heet en ik wil het niet opzoeken want dat is te makkelijk. elke keer kom ik op inge bakker maar dat is gewoon ingwie b die in zwolle woont. vervelend.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

whoopsiedesi

Anoniem zei

de bruin...