donderdag, juni 07, 2007

is iemand nog geinteresseerd?

ik ga toch wel schrijven. anyway. er is iets verdrietigs gebeurd, linda en amanda hebben allebei voor het laatst in koko gewerkt. amanda gaat namelijk voor de zomer terug naar glasgow omdat ze de huur niet kan betalen en linda gaat werken in ibiza voor 3 maanden (wat je overigens uitspreekt als ibitha, heb ik even geleerd) maarja amanda en linda waren dus mijn vriendinnetjes in koko. ik zit nu waarschijnlijk opgescheept met krystel, een australische die ervoor gezorgd heeft dat ik nooit naar australie hoef. maar goed amanda linda en ik gingen dus maar even lekker zuipen met zn drieen omdat het onze laatste kans was. als ze terugkomen is er namelijk een nederlands persoon die weg is uit londen omdat ze gaat studeren. (hah dat wisten jullie nog niet he?) ik zeg alleen lekker niet wanneer ik precies terugkom dat is een verrassing.


bij het uitgaan horen natuurlijk wat foto's dus hier gaat ie dan:

me and my bitches

amanda

denise the piece

check out mn lekkere blauwe rokje

linda the pinda


verder was vrijdag club NME en ik stond alleen in de lounge en een paar wijven waren het bloed onder mn nagels aan het vandaan halen 'oh my god look at her she's soooo cute we have to tip her look at her' dat ging dus over mij alsof ik een aapje was en vanuit het niets stond daar opeens noel fielding van the mighty boosh en hij wilde wisselgeld voor de sigarettenmachine maar dat kon pas als ik klaar was met die wijven omdat ik anders de kassa niet kan opendoen en ze gooide het ene na het andere drankje om. en awww toen kon ik em eindelijk zijn wisselgeld geven en toen gaf ie me een kusje op mijn wang en nu ben ik verliefd op hem. want hij is heel grappig kijk maar in zn rooie pakkie:

6 opmerkingen:

Unknown zei

Ik kende Noel Fielding van deze geniale aflevering van Never Mind the Buzzcocks: http://www.youtube.com/watch?v=2nuLb-DjCxs&mode=related&search=

En toen kwam ik op deze quiz, waarin hij samen met andere 'ultimate cool' Russel Brand meedoet in het losersteam. Een lange zit, maar ik heb me erom bescheurd.

http://www.youtube.com/watch?v=3n7UEr_9qLA

Als jij hem niet krijgt, wil ik hem wel als beste vriend.

Unknown zei

Links dus:

www.youtube.com/watch?v=2nuLb-DjCxs

en:

www.youtube.com/watch?v=3n7UEr_9qLA

Unknown zei

oja en ik wil ook graag vrienden worden met Simon Amstell. Regel dat!

Denise zei

hah ja die nevermind the buzzcocks had ik al gezien. danny tourette is zo'n sukkel.. of een cunt zoals ze dat hier zouden zeggen. awww als noel nadoet hoe je moet spoonen <3333

Unknown zei

"..like... did his helmet turn blue?"

Wanneer Noel in de Big Fat Quiz zijn hoofd aanwijst, als het om het nageslacht gaat van Rod Stewart en een raaf.

Mensen die liedjes over soup maken kunnen niet slecht zijn.

Denise zei

I'M OLD GREEEGG