dinsdag, juni 12, 2007

m'hoi

omdat we zaterdag na de sugababes (wat stiekem heel leuk was) om 12 uur al klaar waren, gingen anna, valentina, sergio en ik naar infernos een club die van hetzelfde bedrijf als koko is. dat is dus foute club met foute meezingers maar denies houdt dr wel van. opeens komt anna met een nederlandse kerel aan zetten genaamd frankie (spreek uit als frenkie) op een gegeven moment begon ie constant te zeiken dat ie met me wilde dansen dus zei ik dat ik alleen ging dansen op love me just a little bit more van the dolly dots omdat ze die toch niet zouden draaien en dat deden ze lekker ook niet. maar je gaat je toch afvragen waarom alle nederlanders in het buitenland stom zijn, behalve ik dan. is wel grappig als je opeens nederlanders hoort praten en ze denken dat niemand ze kan verstaan... hoorde bijvoorbeeld een vrouw op oxford street tegen haar dochter (waarschijnlijk) zeggen: 'als je nu niet ophoudt met zeuren kun je een klap voor je kop krijgen' en in de mc donalds een meisje 'je had daar moeten blijven staan, ik zou niet weg gaan voordat ik mn cheeseburger heb'
gister de golden god awards, ik werkte in het VIP gedeelte waar alle bands hingen maar ik herkende natuurlijk niemand.. machinehead, lamb of god en dimmi borgir of hoe je dat ook schrijft speelden. riff lord was slash maar die liet een videoboodschap achter wat niemand kon verstaan. aan het einde van de avond kregen we zowaar paar shots jagermeister en bier. hoppa.

2 opmerkingen:

mama&max zei

Heee Tiesje trut,

Je broer zit al op een cursus Engels en kan niet wachten om in het vliegtuig (bij het raampje)en boven in dubbeldekker te zitten.
Alleen Denise... onze goede naam is nu helemaal van de baan, want Max had het bij de kleuters over sterk en slap en waar komt hij mee....sterke drank!
en laat z'n moeder s'middags nu alle opgespaarde kurken meenemen(omdat ze het ook over drijven en zinken hadden) I'm so sorry.....
Nog een maandje deerntie en dan ben je weer lekker thuus !!

dikke kus mama & max

mama&max zei

Zeg is het trouwens nu wel veilig
om in een dubbeldekker of metro te zitten, nu de Queen afgelopen zaterdag Salman Rushdie geridderd
heeft en er weer allerlei islamieten dreigen met zelfmoord-
aanslagen (is hier de hele tijd op het nieuws) kiek je uut !!
mama