maandag, april 23, 2007

dikke vette update

aww mijn hele weekend vanaf donderdag was zo leuk. en ik heb alle dagen gewerkt. ra ra hoe kan dat... donderdag en vrijdag was camden crawl, dat is een festival in camden en alle pubs en clubs doen mee en allemaal bands en djs enzo. iedereen kan dan van pub naar club hoppen met polsbandjes enzo. wij hadden best leuke bands. we begonnen met i am kloot en daarna hadouken en ga dat checken als je van de new-rave-glowsticks-klaxons-achtige bands houdt en op het eind kwamen alle punkers voor the damned hah. vrijdag hadden we kitty daisy & lewis wat leuk was en the charlatans. daar kwamen echt alle opgefokte engelse hooligans op af.
zaterdag klub kerrang met alle lekkere kerrang kerels. linda en ik vonden twee kerels lekker maar op het einde gingen ze opeens met elkaar zoenen. jammer.
en gister..... hanson! ik moest de lounge bar klaarmaken en ik was daar met nicky en er kwam een kerel binnen en zij lachen dus ik hoezo bleek dat het die oudste van hanson was (ik herkende em helemaal niet) en toen gingen ze opeens een hele fotoshoot voor onze neus doen hah. de drummer is nog steeds mijn favoriet na 10 jaar. kleine zac.
vanaf 4 uur 's ochtends hebben meiden van mijn leeftijd voor de deur van koko gezeten om vooraan te kunnen staan. toen de deuren opengingen renden ze allemaal de trap af (ik heb zelfs jongens zien rennen). het was niet druk aan de bar dus mocht ik om 9 uur al stoppen voordat hanson begon. ik mocht toen naar de zijkant van het podium om daar hanson te kijken hah. en aww ze speelden natuurlijk mmmbop. na het concert waren amanda (ook hanson fan geweest) en ik vastbesloten om ze te ontmoeten. toen hoorde we via de radio van de managers iemand zeggen 'the band is now hanging out in directors room' hop wij er heen en ja hoor daar waren ze. en serieus ze waren zo leuk en aardig hah. vooral taylor de zanger was superaardig. toen moesten we de directors room uit dus wij achter ze aanlopen de green room in pizza eten en biertjes drinken. ik was een shaggie aan het roken zegt taylor 'hmm that smells nice could you roll me one'. ik had toen ik 10 jaar was nooit gedacht dat ik 10 jaar laten shaggies voor hanson zou draaien hah. maar zijn echt leuke kerels en ze nemen het allemaal niet zo serieus als het lijkt. toen moesten we allemaal weg dus wij met hanson nietsvermoedend uit de backstage deur staan er echt honderden gillende meiden buiten te wachten hah. en toen gingen ze weg. de schatjes.
en iets minder leuk nieuws: de drummer van bloc party is niet meer mijn buurman. chris kwam de lift uit toen hij al zijn spullen in de auto aan het laden was. dus chris vraagt of ie hulp nodig heeft en hij pakt iets op heeft ie de platina cd van bloc party in zn handen. grappig.
dit was mijn dikke vette update.

1 opmerking:

Anoniem zei

Haha echt zo grappig allemaal. Had die oudste nog steeds die beugel;)?

Ga je zaterdag nog naar de The Holland House Event om Nijntje en Don diablo te meeten? Je moet vast werken...

Nou spreek je wel weer,

x Renée