donderdag, april 05, 2007

ik ben niet dood

wel bijna want ik was een beetje ziek en heb mijn longen eruit gehoest, maar verder alles lekker. lauraholebaura was zaterdag tot en met dinsdag in londen en we hebben lekker alle sightseeings wel gezien. foto's volgen nog (dus ook voor jou laura) want ik kan hier de foto's er niet op zetten in het internetcafé.
maandag was in koko een groot concert van my chemical romance wat helemaal gefilmd werd voor de bbc. my chemical romance is hier heel groot ze stonden de avond voor koko in wembley stadion dus lekker exclusief. het waren alleen prijswinnaars en dat waren 1100 gillende 13 jarige alto's. dinsdag was het macy gray in koko maar dat was beetje saai (saaier dan ik had gedacht).
nu lekker weer es twee dagjes vrij en chillen en dat lukt prima met het lekkere weer hier.
mijn ipod is er ook mee opgehouden als ik op een knopje drukt laat ie een plaatje zien dat ie niet blij is. toen zeiden ze in de ipod winkel dat ik em naar de ipod bar moest brengen dat ie daar beter van wordt hah. laten we het met zn allen maar hopen.


edit: frank (de ipod) is weer beter en alle liedjes staan er nog op! maar de meneer van de ipod bar zei wel met een heel serieus hoofd dat frank nog niet dood is, maar wel terminaal ziek en dat ik er voorzichtig mee moet zijn. en wat ook grappig was was dat ie dacht dat ie heel cool was omdat ie kon zien dat er zogenaamd duitse woorden op mijn ipod staan, en toen ging ie alles semi-duits uitspreken maar toen heb ik em maar verteld dat het nederlands is.

Geen opmerkingen: