woensdag, april 11, 2007

easter

nou pasen ook weer gehad. het hele paaseitjes idee is hier niet zo groot als in nederland. als ze paas eieren eten dan is het vooral een hele grote. niet heel veel kleintjes. ik heb er lekker geen een gehad.
ik ben mijn paasweekend begonnen met een picknickje op primrose hill. opeens waren er kerels in konijnenpakken en 1 in een kuikenpak en toen gingen ze met elkaar vechten en iedereen was voor de konijnen. daarna had ik de eer om de 'national eggrolling championships' mee te maken. iedereen kreeg een ei en moest die van de heuvel afrollen.
rest van het weekend gewerkt met op zondag armand van helden (die zelfs een stukje watskeburt deed) en heel heel veel fooien (meer dan ik per uur heb verdiend het hele weekend)
gisteren was het no mercy fest in koko met allemaal lange haren metal bands. de security dacht dat ze om 7 uur moesten beginnen ipv 5 uur dus in het begin moesten wij als bartenders beetje improviseren als nep security. ik moest opletten dat niemand naar boven ging. de stank in koko was onverdragelijk omdat alle kerels erg zweten en hun tshirts uitdeden. en je kon constant ruiken dat iemand aan de bar een scheet liet. jakkes.
donderdag hebben we een golden girls avond bij mikey omdat ie de dvd box heeft. je kent ze wel, de golden girls.
en het weer is hier zo mooi en dan is londen toppie joppie. ik heb het leuk.

3 opmerkingen:

mama&max zei

Heee schatje,

Je broer heeft vandaag voor het eerst z'n korte broek aan en is met... zonder jas naar school geweest,dus ook hier is het heerlijk weer. we hebben leuke foto"s als bobby van hem,maar je weet he ,je moeder is een dummy met de computer,trouwens heb je je poster al ?? (van Belle & Sebastian) we horen weer van je

dikke kus van ons allemaal!!!

Anoniem zei

fijn he om je lieve zusje weer eens te horen ;) xx

Anoniem zei

En carl en pete(r) hebben weer samen liedjes gezongen op een podium! 't komt weer goed met de wereld!!