dinsdag, april 17, 2007

what became of the likely lads...

ja rudie even over the libertines - en daar ga ik gewoon een nieuw stukje voor aanmaken want het is groot nieuws- dat ging dus zo. pete zou in zn uppie optreden zonder babyshambles. en toen zou die opkomen en toen zei de aankondiger hier is carl barat! en iedereen haha dat is een leuk grapje en na een poosje kwam carl echt op en toen hebben ze 13 libertines liedjes samen gezongen. en dan denk je goh denise waar was jij toen. nou ik was lekker aan het werk terwijl een of andere metalband genaamd paradise lost aan het optreden was. meh. waren wel wat nederlanders dat was gek. ipv a lager and a coke kwam die kerel constant naar me toe van mag ik een cola en een biertje. en er was ook nog een andere nederlander die vroeg aan klara of ze nederlands was maar die is zweeds, dus zei klara van nee zij daar is nederlands.. en toen wilde hij opeens alles van me weten. alleen omdat ik nederlands ben, betekent toch niet dat ik mijn hele levensverhaal kwijt wil?
en voordat je gaat werken in koko gaan ze altijd even doornemen wat er gaat gebeuren die avond wat voor mensen er komen etc. en vrijdag zei mike, oh ja, we hebben misschien een verrassingsoptreden wat niemand weet, maar alleen als ie niet te fucked up is om te spelen, over wie heb ik het.. BABYSHAMBLES. maar hij was dus te fucked om te spelen. en koko betaalde niet genoeg geld ofzo. jammer.
zondag speelde peter bjorn en john van het fluitliedje young folks maar dat was redelijk saai en het was overal superwarm want de airco deed het nergens behalve in mijn bar muaha.
en zondag hanson mmmmmmmmmmbop!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Komt Klara toevallig uit Gothenburg?? (Ken een Klara uit Gothenburg die sinds een tijdje ook in Londen woont)

Denise zei

volgens mij wel en dat zou heel eng zijn. klara kjellen: blond, groot en zweeds

Anoniem zei

Hmm.. klinkt als dezelfde persoon, heeft ze een oudere zus Mathilda?

Denise zei

ik heb al gevraagd het is niet dezelfde.. mijn klara komt uit malmo