donderdag, mei 31, 2007

mando diao citizen

goed gisteravond dus naar mando diao geweest. omdat mando diao niet echt kan doorbreken in het enige land waar ze het dolgraag willen (UK dus) hebben ze een of anders systeem bedacht waarbij de fans mando diao citizens worden genoemd en hun best moeten doen om mando diao groot te laten worden. hartstikke stom natuurlijk want waarom zou je daar moeite voor doen. kennelijk kan je punten verdienen voor bepaalde acties en dan kan je 'exclusieve' merchandise kopen en naar mando diao afterpartys gaan. als je nou een leuke en gezellige band had was dat leuk maar mando diao zegt geen drol als je ze ontmoet, dus je hebt er niks aan. we hadden ons gister toch even opgegeven omdat je gratis bier kreeg en je dus na het concert een meet & greet met de band had. dat was alleen leuk omdat gary de drummer van the libertines en dirty pretty things er was. amanda was half aan het hyperventileren en kon alleen het woord 'carl' uitbrengen en gary 'ja die zie ik waarschijnlijk later op de avond in de electric ballroom' wij er heen maar meh die was dicht. jammer.


maar ja toch nog even wat foto's gemaakt ik heb geen idee wat er met gary's hoed gebeurt

en amanda vindt het dus echt hilarisch





4 opmerkingen:

Anoniem zei

Sta je daar nou ook met carl-johan?

Denise zei

jep die wilde er ook bij op

Unknown zei

Wat een stinkidee van MD zeg. Helaas kunnen we op deze foto je my little pony nog niet echt ontwaren.

Anyways.

Anoniem zei

Die cj, is ook niets gegroeid. Ik wilde nog gaan vrijdag maar ik ga toch maar niet want als ik dan ga ga ik waarschijnlijk toch alleen maar om hoi tegen Carlos te zeggen en dat vind ik zonde van mijn 22,50.
Ik moet je nog even spreken trouwens, over een interview en een tijdschrift, maar dat doen we wel op msn. Herinner me er even aan, ik vergeet het steeds!
xx len