vrijdag, maart 30, 2007

hannah montana pt. 2

het concert van hannah montana was zo grappig. heel koko was omgetoverd in een roze disney gebeuren.. alle banken waren weggehaald en roze loungebanken neergezet, overal glitters en dingen en een enorme chocolade fontein waar je marshmellows en fudge en schuimpjes en alles in kon dippen! verder ook nog lekkere hapjes zoals mini hamburgers, noodles en patat.
alleen mocht het personeel van koko natuurlijk niets eten, anders zouden we ontslagen worden dus was iedereen stiekem op het dak van alles in hun mond aan het proppen. disney betaalde voor alle drankjes van alle mensen en disney kan toch niet checken wie het gedronken heeft dus op het einde ook nog champagne en tussendoor stiekempjes vodka met jus d'orange. de manager liet me aan aan het einde van de avond wel even de chocolade fontein proberen, als ik andere kleren bij me had gehad had ik mijn hoofd erin gestoken. en heb mooi een hannah montana goodie bag in de pocket. (dat kind heeft zelfs haar eigen mineraal water hah)
madonna was er niet, maar wel veel andere engelse celebs uit soaps en voetballers en eentje van atomic kitten. verder veel verwende kindertjes (kaarten op ebay werden verkocht voor 1000 pond) en verveelde ouders die constant vroegen waar de alcohol bar was hah. hannah montana heeft zelf maar een uur opgetreden waarvan een half uur dezelfde nummers voor de dvd met verschillende camera hoeken enzo. maar was leuk, was weer een keer wat anders.
vanavond weer club nme as usual met hete indie kerels. wat een vervelend baantje heb ik toch.
en laura nog bedankt voor de (inderdaad mooie) kaart, maar zie je morgen toch. woei!

1 opmerking:

Anoniem zei

joo heb je mijn kaart ook nog niet gehad? mooi stom zeg. ik wist wel zeker dat ie te laat zou komen, maar zóó te laat. tssk.