vrijdag, mei 11, 2007

gisteravond

nou prince ook gehad. dacht tijdens de soundcheck wie is die kleine kabouter met dat witte mutsje op het podium maar dat was dus prince. verder weinig prince gezien omdat ik best druk was... met celebs bedienen natuurlijk.
mijn eerste klant was de zanger van soulwax die een fles champagne van 70 pond kocht. (denk in het belgisch: kan ik met mijn kaart betalen?)
paar minuten later, hallo jamie cullum (komt net boven de bar uit) aardige gozer, want hij geeft fooien. in tegenstelling tot will young want die is een zuinigerd. en drinkt bier met 7up pff.
maxi jazz van faithless laat ook niks achter al kreeg mijn collega aan het einde ongeveer 5 pond van em.
toen ging ik even naar de directors bar bij klara naar de celebrities kijken en daar waren katie melua en een verwarde mika die mij vroeg waar zn jas was. hallo zie ik er uit alsof ik dat weet?
verder waren kate moss, prince harry en elton john ook in de house, maar die liepen niet vrij rond, dus niet gezien.
verder is het weer hier vies en het eten laat de laatste tijd ook veel te wensen over. maar we gaan gewoon door.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

aah zonde!
een praatje met prins harry was vast erg leuk geweest!

Anoniem zei

Kan je niet eens een balletje opgooien voor een 'Never Mind The Moustaches'avond in Koko? Katie, Kate en Harry zijn dan uiteraard ook welkom! ;)

Denise zei

om een avond koko te huren moet je 7000 pond hebben hah. weet niet wat het budget van de moustaches is?

Denise zei

pete doherty wilde ook naar prince maar de manager van prince wilde geen junkies in het gebouw