vrijdag, mei 18, 2007

hallo.

beetje eng. misschien ga ik zo naar de kapper. misschien ook niet. ik ben er nog niet over uit. gister op mijn werk begon mike de manager over mijn haar te zeuren en toen ging hij iedereen cijfers geven en ik kreeg een 4 en de rest allemaal 10en. en nu ben ik objectief naar mijn haar gaan kijken en het is eigenlijk echt wel stom. maar ja. ik ga in elk geval wel naar een interview voor een national insurance number. word ik lekker engels.
maandag zouden the lemonheads in koko spelen maar er was geen electriciteit in het gebouw dus mochten we niet open. we hadden net de hele bar opgezet en toen konden we het weer afbreken. en daarna werden amanda en ik buiten neergezet om iedereen te vertellen dat het afgelast was. meh. mensen bijna huilen 'maar het is mijn verjaardag' ja daar krijg ik de electriciteit niet mee terug.
toen dinsdag interpol was leuk. we wilden naar de afterparty maar we mochten er dit keer niet in, was namelijk een andere locatie.. hanson was aardiger.

Geen opmerkingen: