woensdag, mei 02, 2007

nice tits, denise

wat heb ik allemaal gedaan de afgelopen tijd.. vooral gewerkt en beetje uitgeweest. eerst donderdag met mijn roomies. kennelijk is er een engelse komiek die een zinnetje heeft als 'you've got nice tits, Denise' dat dus 20 keer gehoord en over de vloer rollende roomies. trouwens de kerel op de foto is joe die woont niet bij ons. mn haar zit een beetje voor mijn ogen.





toen maandag koninginnedag.. we gingen met een groep van koko uit, en ik wilde de nederlandse pub tijdens koninginnedag weleens zien maar daar kwamen we niet eens in omdat er een dikke rij voor de deur stond. op zich niet erg want ik zag toch alleen maar lelijke dikke mannen met oranje tshirts die ik heb geen bananen zongen. verder kan ik jullie weinig over die avond vertellen. heb nog wel wat foto's op mijn camera:



tom en amanda

Denise en Alex

Linda en Alex hah


gister lenny en linda even gezien want die zijn nu ook in londen. verder de hele week weer werken. de 15e hebben we opeens interpol in koko ik zeg hoera dikke chill.

Geen opmerkingen: