woensdag, maart 28, 2007

hannah montana

nou ik had een foutje gemaakt het tienersterretje (hannah montana) treedt straks om 3 uur op en ik ga werken joepie! en er zijn roddels dat madonna met dr kids komt en jonathan ross. leuk dus. er wordt alleen ranja geschonken en alle koelkasten met drank zijn afgeplakt. kennelijk is het een disney gebeuren (iets als de engelse mickey mouse club ofzo) mikey van de garderobe hoopt dat mickey mouse ook komt.
en gisteren was het best druk dus dan ik was druk bezig met drankjes en allemaal mensen stonden te wachten, dus ik kies zo iemand uit zonder dat ik weet wie het is.. heath ledger dus (je weet wel die blonde homo uit broke back mountain) hah. lekkere kerel. hij was wel heel serieus hoor. 2 blikjes kronenbourg, 2 flesjes water en spa rood. maar ja dat was dus ook weer grappig.
en anko & gerrie en sabine bedankt voor de kaarten! heb nu bijna alles binnen hah. alleen anne nog!

1 opmerking:

Unknown zei

heb je nog tegen 'm gezegd dat ik kwam? (in 10 things I hate about you is ie om op te eten)