zondag, maart 11, 2007

tips en tapijt

het is alweer een paar dagen geleden dat ik een echte update gedaan heb. ik weet dat jullie nu denken, jeetje, wat doet denise daar allemaal. nou best veel. ik heb het bijvoorbeeld heel erg naar mijn zin met mijn roomies en op mijn werk. gister op mijn werk was het drum n bass avond en de mensen waren zo vervelend en onder invloed dat ze geen fooien gaven (en daar gaat het nou juist om) dus zei mijn barmanager dat we maar een beetje moesten liegen over prijzen en af en toe 20 ct van het wisselgeld achter over moesten drukken. ik werd daar redelijk fanatiek in en heb zo 32 pond verdiend. ook al kostte een blik bier 4,60 pond. en nee ik voel me niet schuldig want ze waren stom. allemaal. 3 mensen zijn in het ziekenhuis beland en 7 mensen zijn beroofd van hun telefoon en geld en bedreigd. dat beschrijft zo'n beetje de sfeer van de avond. was vanmorgen om half 8 thuis, lekker lang avondje dus als je om 9 uur begint.
verder hadden louise en ik gister een project. namelijk het vieze tapijt uit onze kamers halen. we wisten niet echt waar we aan begonnen waren, want het tapijt eraf halen was niet zo'n probleem, het naar de container bregen wel. daar zijn we zo'n 2 uur mee bezig geweest. we moesten namelijk 5 verdiepingen naar beneden met een enorm stuk tapijt en spul wat daaronder ligt.. superzwaar! we waren op het eind wel heel trots dat we het zonder mannen hebben gedaan, we waren echt twee klusjesvrouwen. ik heb daarna de vloer zwart geverfd. want mijn vloer bleek toch niet zo mooi te zijn. louise ontdekte dat er allemaal gaten in haar vloer zaten hah en ze moet ook haar vloer verfen omdat een stuk een andere kleur is. dus we weten nog niet zeker of we het juiste hebben gedaan, maar het tapijt was echt vies, dus vast wel.
we gaan nu een filmavond houden met chocolade en snoep en dekbedden en pyjama's. hoera!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Waar zijn die FOTO'S?????
x Sab

Anoniem zei

op zich zijn drum ´n bass-avonden toch best leuk? maar deze was dus een beetje gek.
naah, ik ben ook wel benieuwd naar je kamer en huis en huisgenoten en en en, hoor!