maandag, maart 19, 2007

roeli in londen

nou nog 2 uur en ik ben 20. wat een mijlpaal.
de afgelopen dagen was mijn mutti in londen. de eerste dag zijn we naar ikea geweest (echt iets wat je gedaan moet hebben in londen) en verder zijn we gewoon een beetje naar de marktjes geweest, harrods, national portrait gallery, tate etc.
we wilden wel zo'n sightseeing tour doen maar dat was hartstikke duur en voor 3 pond kan je ook onbeperkt met de gewone bus. net iets goedkoper en je ziet veel meer van het echte londen. ik hoef me de komende tijd in elk geval niet te vervelen want komende week werk ik elke dag en dan komt 31 maart laura holebaura langs.
vandaag heeft onze vis een zelfmoordpoging gedaan door uit het raam te springen (vanaf de 5e verdieping dus) maar louise heeft em uit de goot gehaald en hij leefde nog, we weten nog niet of hij daar echt blij mee is. hij heeft nu een nieuwe naam gekregen namelijk bond.
nou hier ook een paar foto's van mijn flat. misschien niet heel spannend maar totdat ik wat nieuwe maak moeten jullie het er maar mee doen. sabine, speciaal voor jou:

mijn slaapkamertje

onze woonkamer

onze keuken

onze badkamer


probeer wel een keer wat foto's van mn roomies te maken en nog wat van koko enzo.. maar waarschijnlijk gaan we een myspace maken over onze flat hah.. dus daar komen ook wel wat foto's op te staan.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

TOF DENSA!!!
Ziet er echt leuk uit!! Zo gezellig.. vooral dat dekbedovertrek! Superleuk!
Groetjes en kus! En ik mag je nu feliciteren schat!! Fijne dag xxx Densa

Anoniem zei

Gefeliciteeeeeeeeerd!x Henrieke