maandag, maart 26, 2007

hoppa

nou wybe en ristorante da pietro bedankt voor de verjaarspost! eindelijk!
weer wat nieuws, ik werk niet meer in de garden gate.. ik was ongeveer elke dag dubbel ingepland (dus bij koko en de gate) en het viel echt niet te combineren.. heb er toch mooi 4 dagen gewerkt, dus toch wat extra geld voor de huur die ik morgen maar weer ga betalen. het is nog best op te brengen, 325 pond, dus dat is mooi. ik kan maar niet geloven hoeveel fooi ik verdien ik koko.. het weekend bij elkaar 53 pond. toch allemaal extra.
jammer genoeg mag ik vandaag niet werken in koko, omdat ze genoeg mensen hebben, maar had het zeker leuk gevonden.. er gaat namelijk een of amerikaans tienersterretje optreden en heel koko zal afgeladen zijn met 10 jarigen. er wordt geen alcohol geschonken behalve in de vip room hah. jammer.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Denise,

Ik zou graag even met je willen mailen. mijn adres is marliesharting@hotmail.com heb namelijk een paar vraagjes voor jou.
Alvast bedankt!

Gr Marlies