vrijdag, maart 23, 2007

lekker dan

ik weet niet of jullie denken, goh waarom bedankt denise me niet voor het kaartje. nou dat is omdat ik tot nu toe alleen een kaart van ingwie b (je kent dr wel) heb gehad. dus bedankt inge, lekker nederlandse kaart indeed! en ik weet dat er meer mensen zijn die iets hebben gestuurd maar ja, royal mail heeft dus besloten dat mijn verjaardag iets later is.
heb op mijn verjaardag in koko gewerkt, travis speelde. ben daarna lekker wezen partyen in de roxy. die avond in koko vond iemand het leuk om schoonmaakmiddel in de wijn te doen. en toevallig heeft de eigenaar (alleen hij) dat gedronken. en altijd als hij komt wordt dat echt zo aangekondigd van ooh larry komt! doe je best, maar dit keer is dat dus niet gelukt, want 2 uur na het wijnincident was zijn tong nog steeds verlamd.
gisteravond gewerkt in de garden gate en aww echt alle liedjes die gedraaid worden zijn leuk! daar word ik dus blij van. mathieu eat your heart out, want ze draaien constant belle & sebastian, larrikin love, pipettes, mystery jets etc etc. als ik tijd zou hebben om op de tafel te dansen zou ik het doen. maar toch, ik denk niet dat ik het baantje lang hou want het is echt lastig te combineren met koko (ben morgenavond bij allebei ingepland, hoe ga ik dit oplossen...) en in koko is het toch wel leuker.
dus alles gaat lekker. ben mijn vorige nep familie echt compleet vergeten.. nu denk ik weer aan ze en krijg ik de rillingen, maar heb er niet echt een trauma aan over gehouden.

3 opmerkingen:

Unknown zei

nog maar een weekje!

Anoniem zei

jeej! de enigste kaart! :) komt denk ik doordat ik priority-postzegels had, weetjewel.
ik vind je foto's trouwens net mooi!
xx

Anoniem zei

Densa,
Gisteren heb ik nog gepimpampet met Max in de Bieb. Hij had een lekkere zondagmiddagwandeling gemaakt met Bo, mams en Anique. Daarna een bakje koffie doen, en kom ik mijn spelletjes maatje tegen. Mams vertelde nog hoe leuk het was in London..
Jammer van die kaarten, maarja, heb je in ieder geval weer iets om naar uit te kijken... hihi...
Als je nog een jaar blijft, kan ik lekker eind oktober langskomen en dan blijf ik gewoon 3 maanden.. ben dan toch klaar met studie als het goed is en heb dan lekker HELEMAAL NIKS!!! Haha, nee hoor, zal niet zo lang blijven... maar bezoekje in de planning zeker.
Kus xx Densa