zondag, maart 04, 2007

denise de schoenenverkoper

afgelopen dagen gewerkt in koko en ik hou dr van. gisteren stond ik alleen (!!) achter de bar in de VIP room hah. maar het was een beetje sneu want het was zo'n kutavond met stomme muziek en allemaal stomme mensen in de VIP room die zich heel cool voelden, terwijl het eigenlijk niks voorstelt (heb wel 8 flessen champagne a 95 pond verkocht). waren ook van die vieze vervelende kerels die de hele tijd gingen knipogen en vies lachen, en toen voelde ik me een beetje een hoer want ik moest wel terug glimlachen om beetje fooien te krijgen (gatver ik lach voor geld).
in het begin dacht ik meh ik in de VIP room dat kan ik niet. maar don zei dat ik dat heus wel kon en dat ze mij er in hebben gezet omdat ik een vriendelijk hoofd heb en makkelijk met mensen praat (wie had dat ooit gedacht van mij, die altijd hoort dat ze chagrijnig kijkt en niet spontaan is). maar vond het uiteindelijk leuk en het was ook wel grappig om al die losers te bekijken.
heb er waarschijnlijk nog een baantje bij in een schoenenwinkeltje in camden. ze zochten part time mensen, ik even een CV in elkaar geflansd (met zogenaamd ervaring als verkoper hah, hoe moeilijk kan het zijn) en langs gegaan en toen hebben ze me gelijk een half uur in de winkel gezet om te kijken hoe het ging en nu gaat ze me e-mailen. is toch weer lekker wat extra geld, en het is maar 2 dagen in de week.
zit overigens nog steeds niet in mijn echte kamer want joe kan morgen pas zijn nieuwe flat in. dus slaap ik nu op louise's kamer, die is een weekendje weg. en dan kan ik morgen lekker mijn kamer leuk gaan maken.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey niez! Hoe ist nou deern? volgens mij doe je heel wat werkervaring op daar in London! Heb je nog iets in de planning staan voor je verjaardag of niet? Deniez de schoenenverkoper doet me ook een beetje denken aan 'married with children'..hehe, deniez die elegante schoenen aan stinken vrouwenvoeten moet passen.. Wel dankbaar baantje;) Ach, all about the money. ajuu paraplu! XX Anne

Anoniem zei

jemigdepemig. ik ben een weekje weg en meteen staat je hele dingetje vol met allemaal spannende belevenissen.
net mooi allemaal!