woensdag, maart 14, 2007

niets schokkends

m'hallo dan maar weer.
de pyjamaparty was leuk. we hebben eerst little miss sunshine gekeken en toen texas chainsaw massacre. fijne overgang van films.
ik heb er nu toch een baantje bij, misschien niet heel praktisch maar het is een nog een barjob. blijkt dat ik goed met drank overweg kan. ik werk nu dus naast koko in een kroeg genaamd the garden gate waar mijn roomie chris ook werkt. nu maar hopen dat we elkaar niet gaan irriteren. naast biertjes enzo kun je er ook een beetje eten. het is wel gek want ik moet mijn best doen om dingen verkeerd uit te spreken (op zijn engels dus) bijvoorbeeld hoegaarden (howgaarten), grolsch (gwrowls) en bruschette (denk aan courgette maar dan met een b)
voor de mensen die schreeuwen om foto's (sabine a.k.a densa dus) mijn mutti komt morgen en neemt hopelijk het goede kabeltje voor mijn camera mee. dus kan ik jullie wat laten zien. maar dan moet ik wel weten wat jullie willen zien. dan kan ik daar een foto van maken (en van mijn kamer maak ik sowieso wel een foto)
verder is het zoals jullie allemaal weten dinsdag mijn verjaardag, en je moet toch echt vrijdag/eventueel zaterdag een kaart op de bus doen als je wil dat ie op tijd komt. mijn adres staat hier ergens onder.
gebeuren er in nederland/elburg nog schokkende dingen?

edit: nog even for your information: mijn nieuwe telefoonnummer is 00447948682285

2 opmerkingen:

Unknown zei

ja jeumig. ik had al vet lang een mooie kaart om je mee te verrassen, maar nu weet ik niet of ik m nog ga versturen...

Anoniem zei

Nahwja, neuj, niet veel schokkends in Elburg...
Maart roert zijn staart, dus het sneeuwt zo af en toe, hagelt en regent. Niet erg leuk dus..
Verder alles zo'n beetje hetzelfde.
Hoe is het met mams in town. Gezellig?

En foto's maken van: mooie huisgenoten, mooie collega's, lekkere drankjes, wat je zoal eet etc... gewoon alles.

ps; check de nieuwe hyve van ristorante da pietro! Aanrader, en je moet lid worden!

Kus Densa