maandag, februari 05, 2007

dikke chill gin tonic

yaaay miltos heeft me gemaild en ik heb het baantje! ik moet alleen wel even een bankaccount openen maar joh ik heb al een brief die ik mee moet nemen naar de bank dat ik hard working en conscientious ben (wat dat ook betekent) dus dat gaat waarschijnlijk wel lukken
ik was gisteravond al een heule update aan het typen maar toen vond kathy het leuk om internet uit te zetten zonder te vragen of ik nog bezig was meh.
maar ja mijn trial shift was zo eng, omdat ik er in het begin geen reet van snapte omdat valentina alles ging uitleggen en die is italiaans en ik kon haar bijna niet verstaan (ook omdat de band aan het soundchecken was) maar gelukkig was er toen nog amanda from glasgow die ik iets beter kon verstaan en die legte alles nog een keer uit voordat de mensen kwamen.
en aww zoveel lieve kerels hah op een gegeven moment vroegen 3 jongens of ik veel wist van zuid amerika en nou ja ook al ben ik meer een europa topo nerd, zuid amerika is ook wel mijn ding en toen hadden ze van servetjes zuid amerika gemaakt en toen moest ik peru aanwijzen nou en dat wist ik en toen waren ze hartstikke blij (extra service ofzo)
en voordat we begonnen moest al personeel naar de hal komen voor een brief en toen ging een manager vertellen dat ze nieuwe lampen hadden en je kon gewoon aan zijn hoofd zien dat ie er zo blij mee was en hij er maar op aandringen dat als we tijd hadden we echt even naar die lampen moesten kijken maar daar had je denk ik bij moeten zijn. ow en meh ze gingen ook vertellen dat het mijn trial shift was en dat iedereen zijn best moest doen om me op mijn gemak te laten voelen alleen lukte dat niet echt omdat iedereen me toen ging aankijken.
maar goed, je kunt me nu dus rustig vragen om a double gin tonic, two jd and coke, a cider, two pints of foster and a lemonade want dat doe ik dan gewoon even. je moet daarna wel iets van 25 pond bij me afrekenen.
gister ging ik naar de film en dat was vrij bijzonder omdat de film in de fik vloog. ik was ook naar portobello market geweest dat is bij notting hill ook zo leuk. en ik heb nu een manier gevonden om af te dingen zonder dat ik het doorhad.. ik had paar vinylsingles gevonden en die waren samen 12 pond maar ik had niet meer dan 9 pond in mijn portomonnee.. dan zeg je van ooh i have to go to the cashmachine en dan zegt de meneer 9 pond is alright. hoppa.

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Heej dikke chill gin tonic!!
Klinkt allemaal heel goed babe! Ben je nu ineens barmaid! Haha lachen.
Hier in ELburg niks nieuws.. alles nog zoals het was geloof ik. Begin donderdag met m'n eindstage! Vet spannend, groep 5,6. MAarja, al die personal talk zal ik wel effe in een mail zetten.
Laters Kus Sab

Unknown zei

Hi Denies,

Net terug. Ik hoorde op mijn laatste avond dat Stuart zaterdag was gespot in de lokale Fopp platenzaak, waar ik best vaak heb rondgekeken. Achja ik mag al niet klagen, heb gesproken met Delgados, Aidan Moffat, Sons and Daughters, Mogwai, Biffy Clyro en Nicholas van Franz.

Ja was leuk in Glasgow. En duur, erg duur.

Anoniem zei

Hi Tiesje,

Gefeliciteerd met je baantje! Nou nog een leuke Engelsman aan de haak slaan... Bestaan die eigenlijk??

Anique

Anoniem zei

conscientious betekent volgens mij zoiets als gewetensvol of toerekeningsvatbaar. Ik denk dat 't gewoon een mooi woord is om te zeggen dat je niet debiel bent, maar gewoon Nederlands. Of 't betekent dat je geen junkie bent. Dat doen britten vaak, dat 't lijkt alsof ze heel beschaafd en vriendelijk zijn, maar toch stiekum...

Anoniem zei

Gefeliciteerd met je bijbaan?? We kunnen je nu dus scharen in het rijtje Koos, Mathieu en Aart! Wat kost een beetje pint bij jou dan?

Gr Kris

Anoniem zei

leuke engelse kerels heb ik nog niet ontmoet. wel gezien, heh.

en een biertje kost over het algemeen ongeveer 3 pond (dat is 0,6 liter) maar in koko kosten ze 3,40/3,50 en dan heb je gewoon een blikje van een halve liter. schandalig maar ja ik hoef het niet te betalen

Anoniem zei

Hai denies!
Zo, werk je bij koko?? Leuk! Dan komen lin en ik in mei een biertje bij je drinken! We zoeken trouwens ook nog een leuk goedkoop hostel in camden, dus als je nog suggesties hebt! En hou ons dan gelijk op de hoogte van leuke concerten tussen 30-04 en 4-05!
x lenny