vrijdag, februari 23, 2007

nog even tanden op elkaar..

dus nog maar een weekje en dan hoef ik lekker niet meer om 7.15 eruit om jonathan naar school te brengen, jeff z'n vieze pyjamabroek te strijken, naar het gezeur van kathy te luisteren en buiten te roken. kan niet wachten!
ik wilde eerst maandag er al stiekem op an, en dan 3 nachtjes in een jeugdhotel bivakkeren en daarna mijn nieuwe flat in, maar ik denk nu dat ik gewoon nog even die laatste dagen uit zit en die laatste 60 euro uit ze zuig. is wel zo voordelig. ik ga van de week gewoon zoveel mogelijk bij koko werken en mochten ze daar problemen mee hebben dan kan ik alsnog weg. heerlijk.
had jonathan nog even uitgehoord en jeff en kathy blijken dus 55 en 51 te zijn. jeuh. eind veertig had ik ze wel gegeven maar zo oud? en ik hoorde ook van jonathan dat die nieuwe franse alleen voor een 'trial' komt. dan kunnen kathy en jeff dus eerst kijken of het bevalt voor ze haar aannemen.. hah jullie denken nu dat dat dat door mij komt omdat ik de au pair from hell ben, maar kathy en jeff hebben zoals ze het zelf zeggen (nou ja zoals kathy het zegt want jeff zegt nooit wat) 'nogal pech met au pairs' maar dat ligt natuurlijk niet aan hen zelf. kamilla de poolse schoonmaakster zei ook al dat ze ongeveer elke 3 maanden een nieuwe au pair hebben en dat ze elke keer zeggen 'nee deze blijft echt een jaar'

oh en nog even:
mijn kamer wordt mede mogelijk gemaakt door roeli eling. bedankt!

edit: het plaatje is een beetje lelijk maar ik heb geen zin om het te veranderen

Geen opmerkingen: