dinsdag, februari 27, 2007

moved out and moved on

ok. het is allemaal iets anders gelopen dan ik gedacht had. gister was echt chaos hah.
woensdag moet ik 18.15 beginnen in koko en dat kon nooit als ik dan voor die bastards moest werken, dus was gister even naar mijn roomies gegaan om te vragen of ik woensdag kon komen en dat kon, want jo zit toch in india dus kan op haar kamer. nou ik kom "thuis" en zeg joo ik ga woensdag al weg. zegt kathy nou dan ga je morgen (vandaag dus) weg. 8.00 's ochtends moet je weg zijn. dus ik bel chris op: ik moet morgen al weg. nou was prima, kon ook. maar louise (nu weet je al hun namen) maakte zich zorgen dus probeerde me terug te bellen.. neemt kathy op, louise vraagt naar mij zegt kathy 'denise doesn't live her anymore' en hangt zo op. dus louise probeert het nog 3 keer en elke keer hangt kathy gelijk op, maar 1 keer was ik sneller muaha dus toen zei louise dat ik ook al gisteravond kon komen omdat kathy zo gemeen was. dat was om 22.00. toen dacht ik nog van nah ga wel morgen maar ik ging naar beneden om de telefoon terug te brengen dus ik zeg tegen kathy niet echt aardig om zomaar op te hangen, zegt ze: je mag de telefoon helemaal niet gebruiken toen zei ik well FUCK YOU! en toen moest ik gelijk weg. ik kon alleen niet al mijn spullen in 1 keer meekrijgen (moest 20 minuten heuvel oplopen jeuh ik dacht dat ik dood ging) 1e helft van mijn spullen gedropt in een italiaans restaurantje, toen andere helft opgehaald, toen hebben ze een taxi voor me gebeld en om 23.30 was ik in mijn flat. pfff.
het klinkt misschien allemaal dramatisch maar we moesten er eigenlijk alleen maar om lachen. het was eigenlijk ook wel leuk want ik kon lekker lullig tegen kathy en jeff doen zonder dat het nog uitmaakte en eenmaal in de flat was het gezellig met biertjes en champagne omdat chris om 12 uur jarig was. en ze gaan jo naar kathy en jeff sturen om ze in elkaar te slaan en om de waterkoker te stelen (want ze hebben geen ketel meer)
poeh hee. dat was me het avondje wel.

dus mijn oude adres is nu dood. post (vergeet mijn verjaardag de 20ste niet!!) kun je nu sturen naar:

117 Eton Rise
Eton College Road
NW3 2DD
London

5 opmerkingen:

Unknown zei

Christus te paard, je maakt het jezelf wel makkelijk merk ik. Goed bezig hoor :) En jaja ze waren lullig bezig, en het kan echt niet... Ik wens ze veel succes met 'de volgende' au-pair, wat een burgerlijke teringzooi zeg. Heb je nog wel dag kunnen zeggen aan het koter of werd die in de gangkast gestopt? bij de vieze pyamabroeken van Jeff? Nou veel succes in je nieuwe kamer, en ik hoop dat je het allemaal kan trekken met geld enzo. En dat er geen nieuwe pakketten met peuken worden opgestuurd naar je oude adres ;) kus

Unknown zei

Tsssk.. wat een sukkels. Gelukkig heb je nu wel leuke roomies!
Hoe lang doet post erover om jou te bereiken?

Denise zei

ongeveer 2/3 dagen

Anoniem zei

Nou mijn ervaring met die post was dat het ook weleens 2/3 weken kon duren...

Maar jeetje jouw hostfam is wel lelijk hee! poepoe

Anoniem zei

ok, de poederbrieven kunnen naar het oude adres?