vrijdag, februari 09, 2007

ik weet geen titel

na weer een week zit ik nu maar te wachten op een telefoontje van miltos g. of ik vanavond kan werken of niet. ligt eraan of er iemand ziek is, want hij kan me pas vanaf volgende week helemaal inroosteren. ik hoop maar dat ik kan werken want mijn bankrekening heeft niet zo veel zin meer in en 60 pond per week is toch niet zoveel als ik dacht. gelukkig kan ik dus beetje bijbeunen bij koko (of toko he anne? hah)
maandag een bankaccount geopend. dit duurde 1,5 uur en was erg vermoeiend vooral omdat de bankmevrouw me de hele tijd heel eng aankeek en stom zat te glimlachen. daarna door naar koko om daar alles te regelen en miltos vindt het stom dat ik au pair ben geworden omdat het dan alsnog lijkt alsof je bij je ouders woont en toen ging ik nadenken dat het eigenlijk ook wel stom is omdat ik van mijn hostouders nog minder mag dan van mijn ouders in het echie. maar die wonen niet in londen dus dat is wel jammer.
woensdag little miss sunshine gezien en die film moet je zien leuk leuk leuk. ik wil em nu eigenlijk weer zien.
gisteren kwam ben mee uit school en toen gingen ze bridget jones diary kijken en ben kende de hele tekst hah was zo grappig. hij vroeg op een gegeven moment of ik wist wat een shag was (sexen) omdat zijn moeder het niet wilde vertellen. toen zei jonathan dat het een snog was (tongzoen) maar toen hadden ze op een gegeven moment toch door dat een snog niet helemaal hetzelfde is als een shag maar toen was ik gelukkig al aan het koken.

Geen opmerkingen: