zondag, februari 11, 2007

ontslagen meh

meh. ben toch niet echt denise de droomaupair want kathy en jeff hebben besloten dat ze toch niet zo blij met me zijn en dat ik per 28 maart niet meer nodig ben.. allemaal vage redenen, waar ik niet zoveel mee kan. ze waren toch niet zo blij dat ik rookte, ik maakte de keuken niet goed genoeg schoon en ze hadden niet echt een band met me. was hun gezeur ook wel beetje zat maar ja ik dacht gratis kamer in london prima ik blijf wel. maar ja ben nu dus maar bezig met een kamer zoeken.. wat nog niet meevalt want het is hartstikke duur en het enige wat ik kan betalen is met iemand anders op dezelfde kamer slapen. was gister al bij een kamer wezen kijken vlakbij koko maar dat was bij een koreaanse en die had de hele kamer volgestouwd en in het hoekje een bed voor mij en ze hadden geen woonkamer ofzo dus dat was niet echt wat.
ik kan wel meer bij koko werken ongeveer 30 uur per week als ik zou willen. heb vrijdag en zaterdag gewerkt, vrijdag stond ik in de mainbar samen met chi maar die was de hele avond met een meisje aan het tongzoenen hah dus ik stond alleen bij mijn kassa maar het ging echt goed! was pas om 4.45 klaar. gister stond ik in de lounge bar met johan de kale kerel uit zweden. echt heel europa is daar vertegenwoordigd; frankrijk, zweden, hongarije, polen, letland, duitsland, italie...is wel leuk. vrijdag had ik nog wel klein foutje gemaakt.. had ipv 7 san miguels 7 sambuca's ingeschonken haha maar ja die kerel was lam en praatte niet zo duidelijk. gister tijdens voorbereiden draaiden ze opeens belle & sebastian - lazy line painter jane alleen maar dat liedje en daarna niks aww toen was ik blij.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Kutengelsen!Ik vind dat je op de dag voordat je weggaat je hele scala aan vieze woorden aan die kinderen moet leren en goed uitleggen wat een 'shag' is.

Unknown zei

that sucks! hoop dat je snel een nieuwe, beetje relaxte kamer vindt. misschien via sander r koffeman ofzo?

Anoniem zei

Yeh wat klote zeg! Hopelijk vind je nog een kamer/appartement in Londen, anders is snel gedaan met de pret. Moet je weer thuis op passn

Anique

Anoniem zei

mooi balen zeg.

hee, in dat ding waar loïs, henrieke en ik een weekje hebben gezeten, dat sort of youthostel, daar woonden ook veel buitenlandse-hallo-wij-werken-of-studeren-hier-mensen. maarre, ik weet niet meer hoe erg voor een prikkie dat was..