maandag, februari 19, 2007

ik zeg: hoera

nou hang de vlag maar uit want ik heb een kamer gevonden waar ik nu al heel veel van hou. nou ja vanavond even kennis maken met mijn flatmates, en dan hoor ik het definitief, maar ik weet het eigenlijk al wel zeker. het is in chalk farm en het is 5 minuten van chalk farm tube station, 10 minuten lopen naar camden town en 20 minuten lopen naar koko! het is een beetje een mini kamertje in een flat op de bovenste verdieping (5e, wel met lift gelukkig) en het ziet er gewoon allemaal zo schattig uit! en de kerel die de kamer liet zien ook maar die verhuist dus juist.
ik ga dan samenwonen met 2 meisjes en een jongen, allemaal engels, tussen de 24 en 29. en ze hebben allemaal van die semi-creatieve baantjes (actrice, iets met mode en nog iets). oh en het is paar minuten lopen bij primrose hill vandaan en dat is een park met een enorme heuvel en dan kan je over heel london kijken. ik kan ook makkelijk met de bus naar oxford st (enorme winkelstraat) en notting hill enzo dus het is echt ideaal.
en gisteren heb ik stiekem gewerkt omdat het niet mag van kathy en jeff (alleen op vrijdag en zaterdag bitches) en toen speelden de scissor sisters en ik was klaar met werken om 5 over tien en toen waren ze net 10 minuten bezig dus hoppa, heb praktisch hele concert gezien! (sabine, de zanger had dezelfde legging aan als jij met oud en nieuw, maar hij trok em na een half uur naar beneden om zijn onderbroek te laten zien) was ook nog een verdwaalde hells angel dat was wel grappig om te zien tussen alle drag queens.
en kathy en jeff hebben al een nieuwe au pair gevonden, een franse slet, die komt 4 maart en ik ga er 3 maart uit. dat wisten ze niet toen ze haar hebben aangenomen, dus ik had sowieso dat weekend weg moeten wezen ook al had ik nog geen kamer (bitches)

edit: ik heb nu echt de kamer en mijn flatmates zijn zo leuk! we hebben lekker in de kroeg onder het genot van een pint of amstel kennisgemaakt (that's my kind of people!) en het is meer of ik er nieuwe vrienden bij heb! en ze hebben me meegevraagd naar glastonbury wooo!

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi zus!

Zie jou al voor me als een soort Pluk (van de Petteflet) met je zolderkamertje...

Fijn dat je iets hebt gevonden, mooi weg bij die stinkerds!

Ben net thuis (doe nu chirurgie, zielig voor al die mensen die ik mag hechten, maar wel heel cool!) Ga nu ff koken.

Succes vanavond!

x Renée

Anoniem zei

ben blij voor je
x lau

Anoniem zei

ik ook.
en dan glastonbury. tssk. ik ging net even die line-up kijken. jemig, zeg! als dat geen dolle pret wordt.
helemaal als al die rumors waar zijn.

Denise zei

is nog niet zoveel bekend hoor van de line up. maar lijkt me sowieso leuk om een keer naar een engels festival te gaan.

en bij de rumours zie ik alleen genesis staan hah weet niet of je dat leuk vindt?

Anoniem zei

haha. hm, dan heb ik denk ik een andere site geraadpleegd dan jij.
ik keek op virtualfestivals.co.uk
en daar staat wel een heel rijtje toffe namen. maar goed, misschien is die site wel een beetje een lachtertje.

Unknown zei

2007

Unconfirmed Stages and Times

* The Who [1]
* Arctic Monkeys [2]
* Arcade Fire [3]
* Björk [4]
* Mika [5]
* Hot Chip [6]
* Lily Allen [7]

Anoniem zei

denies, je bent ook zo'n bofkont jij! klinkt allemaal zo goed.
xx lo