zaterdag, februari 17, 2007

houses under the hammer (toch mam)

niet een heel bewogen week gehad. jonathan had een week vakantie, maar omdat ze mij zo min mogelijk aan jonathan willen blootstellen heeft hij de hele week bij vriendjes gespeeld. leef momenteel nogal minimaal omdat ik zoveel mogelijk wil sparen voor mijn toekomstige super coole kamer. vantevoren moet je namelijk meestal een maand huur en een maand huur als in borg betalen en dat komt meestal neer op 600 pond. meh to the maximum dus.
valentijnsdag ook overleeft zonder vieze kussende mensen te hoeven zien. kreeg gelukkig wel post. van barclays, over mijn nieuwe bankrekening dus dat was nog een meevaller.
heb tot nu toe 4 kamers bekeken. de koreaan met een bed, de poolse familie, een hippie met een te dure kamer en een soort studentenhuis achtig iets gisteravond. de kamer was leuk en betaalbaar en de huisgenoten ook leuk. alleen jammer dat het ongeveer 45 minuten/een uur van koko is en een beetje een kutbuurt. maar ik ga er wel even over nadenken. morgen ga ik een kamer bekijken in chalk farm/camden waar koko is, dus hopen dat dat wat is. ik word al wel echt een professional roomhunter. in de buurt kijken waar de bushaltes zitten en waar die naartoe gaan, (goedkope) supermarkten in de buurt proberen te ontdekken etc.
vond het gister wel jammer dat ik moest werken want het was zoals elke vrijdag weer club nme en dan draaien ze zulke leuke muziek en dan wil ik stiekem ook dansen en heel hard meezingen. kan ook wel achter de bar maar dat staat stom, vooral het keihard meezingen dan. en annett en jenny waren er en dan sta ik een beetje biertjes in te schenken. maar ja het is wel geld en leuk werk. alleen beetje jammer van mijn handen die doen zo pijn omdat al het bier in blikjes zit en dan maak je er zo'n 100 open op een avond en dat kunnen mijn nagels niet aan. en vanavond moet ik weer. dan is het klub kerrang met hardrockers en metalheads. joepie.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hey skattie,
Druk op kamerjacht dus!!
Leuk te lezen wat je allemaal mee maakt!
Ben ook erg benieuwd waar je straks terecht komt.
Mis de foto's wel hoor!!
Dikke kus en knuf, sab