dinsdag, februari 13, 2007

kamer zoeken, concertjes bezoeken.

m'hallo!
gisteravond was zo leuk. ik wilde naar larrikin love in koko maar het was uitverkocht. dus heb ik het er maar op gegokt en toch heen gegaan en hoppa binnen 2 minuten kaartje voor 10 pond gekocht. nou toen begonnen van die kerels tegen me aan te lullen en daar heb ik de hele avond mee gespendeerd. ik vroeg of ze toevallig een kamer over hadden en dave woont bij zn ouders en die verhuren een stuk van hun huis aan studenten. en dan krijg je eten en alles erbij. en omdat ik zo leuk was zou ik ook nog onbeperkt mogen knuffelen met zn vader hah. alleen woont ie helemaal onder in londen dus dat ga ik niet doen. is niet handig als koko in het noorden is. andere jongen die erbij was heb ik per ongeluk nog een kopstoot gegeven tijdens larrikin love, maar volgens hem was het niet zo erg omdat hij geen bloedneus had.
later vroeg een andere kerel aan mij of weet ik veel wat voor band al was geweest maar ik verstond em niet zo goed dus vroeg hij waar ik vandaan kwam.. begon ie opeens 'arjan robbuuuh arjan robbuhh' te schreeuwen. en toen gingen zn vrienden mee doen (waaronder 1 kerel die graag op ian brown wilde lijken) en toen hadden ze het over bergkamp en toen wilden ze weten hoe je 'no way that i'm getting on a plane' in het nederlands zegt dus heb ik maar vertaald naar 'ik ga mooi niet in een vliegtuig'. toen stonden ze dat met zn allen te zeggen, vonden ze hartstikke leuk. en ik heb er mooi een biertje voor gekregen t.w.v. £3,70.
heb vandaag nog een kamer bekeken maar heb niet zoveel zin om met 5 polen in een piepklein huisje te wonen. ik kan daar ook niet 's nachts komen dus was sowieso niks.. ik ben wel veeleisend wat kamers betreft maar joh heb tijd zat en er is genoeg keus. kan misschien een kamer tegenover koko krijgen maar ik heb gelogen en gezegd dat ik waarschijnlijk een jaar blijf (anders willen ze me niet) dus hopen dat dat lukt. daar zou ik vanaf 24 maart in kunnen en dat komt net mooi uit met wanneer ik hier weg moet.
oh ja zondag is trouwens de auto van de buren gejat. dat je het even weet.

5 opmerkingen:

Unknown zei

Je gaat toch geen Storytelling-achtige wraakacties uithalen nu je ontslagen bent? Toch... Consuela? x

Anoniem zei

Is Hackney een beetje een buurt waar je wat mee kan? Heb daar twee vrienden wonen die vaak wel dingen weten.

Anoniem zei

hah ik zou niet weten waar de gasleidingen zitten..

en henk, hackney kan ik op zich wel wat mee.. mijn budget is ongeveer 70 pond per maand.

Unknown zei

70 pond? dat wordt dan onder een brug in Hackney ;)

Denise zei

bedoelde ook per week natuurlijk. ooops