donderdag, februari 01, 2007

another sunny day

aww zo mooi weer hier het lijkt wel lente!
maar effe, de pipettes zingen dat ze houden van jongens in schooluniform, nou ik niet.. de pipettes hoeven namelijk niet 5 overhemden per week te strijken. dat kleine kreng waarop ik moet passen doet elke dag een schone aan. en dan heb ik ook nog de overhemden van jeff erbij (moet ook elke dag zijn onderbroeken opvouwen hah) en is het normaal dat je dekbedovertrekken strijkt? en hoeslakens? niet te doen.
jonathan zegt ook dat ik te veel vloek maar ik moest het woord kont zeggen en toen wist ik gewoon even geen ander woord dan ass maar nu weet ik het wel namelijk bum. en weet ik veel dat ze hier geen 'poep' (shit dus) mogen zeggen. dat moet er ook nog even uit dus.
verder gaat het lekker hier ook al weten ze nog steeds niet waar ik vandaan kom (postbode dacht polen, vladimira dacht frankrijk en jonathan vroeg of zwitserland goed in voetbal is)
en koen waar blijft mijn telefoontje van stuart? heb je wel mijn goede nummer?
tot slot even een quizvraagje, voor de leuk: koko is naast mornington crescent station maar waar kennen we dat van? (de eerste die antwoordt met het goede antwoord krijgt een kaartje. of zoiets, sowieso iets leuks)

7 opmerkingen:

Anoniem zei

hop! mornington crescent is een nummer van belle&sebastian!

toen loïs, henrieke en ik in london waren, moesten we toen we daar langskwamen nog aan je denken, hoor!

Anoniem zei

Volgens mij wist zelfs ik dat dat een nr van Belle&Sebastian is.
En Mireille, inderdaad, ik kan me nog herinneren dat we daarlangs kwamen en aan denies dachten..! XxHenrieke

Anoniem zei

Hoi Denise,

Ik wilde ook Belle&Sebastian zeggen maar ik was te laat.
Uit Elburg komt niet zo veel nieuws, behalve dat ik een nieuwe baan heb en dat mijn moeder vandaag jarig is maar dat laatste wist je natuurlijk al en je hebt zeker ook al een kaartje gestuurd.
Ik hoop nog steeds dat we naar Londen kunnen komen maar dan wordt het waarschijnlijk wel april.
Blij dat het zo goed met je gaat.
Ik heb trouwens met Wybe gesproken en gevraagd om op te houden met dit stalkgedrag. Zo nu en dan moet je als grote broer even ingrijpen.

groeten Bas

Anoniem zei

Hmmm met B&S ben ik waarschijnlijk te laat..

Ben je toevallig de eerste week van juni 'in town'? Zit dan een paar dagen in Londen en ben wel voor een avondje stappen in Koko ;) Al naar de AfterSkoolKlub geweest(vooral veel koters maar ze draaien wel de raveonettes!)?

Anoniem zei

Mop,
Leuk te lezen dat je al redelijk ingeburgerd bent!
Hoop dat je het baantje krijgt!
Je nodigt je sisters toch wel uit als de scissor sisters optreden?!
Nog geen nachtmerries over strijken?
kus van babs

Anoniem zei

bas, bedankt. als wybe nou nog es een berichtje achterliet zou het nog leuk zijn, maar niemand heeft iets aan dit stalk gedrag

en henk de eerste week van juni is wel in londen gepland. leuk!

Anoniem zei

Hee lekker wijf,

bedankt voor je kadootje,
ik vind hem echt super leuk :)

xxx Mies