maandag, januari 29, 2007

hoppa dikke chill jottum

guess who's got herself a job!
nou ja nog niet helemaal want ze gaan me vrijdag eerst uitproberen. achter de bar meeeh. om 8 uur moet ik komen en dan gaat miltos de griek die de H niet kan uitspreken me alles uitleggen en dan moet ik ongeveer 3 uur blijven en als ze me willen krijg ik betaald en heb ik werk en zo niet nou ja dan ga ik wel op zoek naar iets anders.. ik twijfelde nog wel omdat je in NL soms als je in een muziekdinges werkt vrijwillig werkt en je dan gewoon naar de concerten mag, maar miltos zei dat dat slavernij is en dat ik waarschijnlijk iets van 6 pond per uur betaald krijg (9 euro voor de niet zo snelle mensen)
ik moet zorgen dat ik zwarte kleren aan heb (jeeh moeilijk..) en ik moet 2 pennen mee en een flessenopener hah. die moet ik dus nog even kopen.
is wel leuk want vrijdag is er club nme dus kan ik ook nog mooi een beetje bandje kijken. als je wil weten wat KOKO nou eigenlijk is moet je maar even hier kijken: http://www.koko.uk.com
zou beter zijn als je als medewerker kaartjes kan kopen voor uitverkochte concerten want dan kan ik ook nog mooi naar larrikin love heh.

3 opmerkingen:

Unknown zei

jeej! Doe je best! (doet me denken aan Coyote Ugly.. op het moment dat zij denken dat het niets wordt moet je even een ruzie sussen tussen twee sterke mannen en dan word je gewoon aangenomen!)
x

Anoniem zei

hah en dan tijdens mijn werk kom ik een lekkere kerel tegen!

dit doet me denken aan meneer posthumus die toen een keer die film wou lenen hah

Unknown zei

Ja, want jij denkt dan dat hij een manager is van allerlei bandjes en jij geeft hem een cassettebandje met je zelf geschreven en ingezongen liedjes (oa de hete meiden hit) en ook al zat ie te liegen, je hebt toch een lekkere kerel.
Waarschijnlijk wilde posthumus die niet lenen om het verhaal.. ;)