donderdag, januari 11, 2007

ben ik weer

Zo donderdag alweer. Het gaat echt lekker hier.. Voel me redelijk thuis en ik hoef dus eigenlijk echt niks te doen. Half uurtje strijken.. dan hele dag vrij en om half 4 jonathan ophalen dan gaat hij tv kijken of computeren, ik kook en als zijn moeder terug is ben ik vrij en kan ik doen wat ik wil...
Maandag moest ik dus de hele dag thuis blijven omdat de jongens er waren maar daar krijg ik dus 20 pond extra voor hah.. Ik ben toen 's avonds naar een pub gegaan omdat ik de vioolles van Jonathan niet helemaal trok en heb gewoon een boek gelezen en een pint of amstel gedronken (ze hadden ook grolsch maar dat moet je dan ook semi engels zeggen en dat kan ik niet)
Heb ook mijn eerste celebrities gespot. Nou ja het zal jullie weinig zeggen maar ik heb de zanger van Art Brut gezien (Eddie Argos) in camden en vlak daarna een oempa loempa uit charlie en de chocoladefabriek (de 2006 versie dan)
Dinsdag moest ik na school Jonathan naar tennis brengen (nou ja ik reed mee met Ben's moeder) wat ook superrelaxed is want hij staat een half uur op die baan terwijl ik dan beetje aan de bar van de tennisclub kan hangen.
Vandaag Ben's au pair gezien hah zo grappig. Ze komt uit Slowakije ofzo en ze heet Vladimira en ze heeft een geweldige snor.

als jullie mijn adres willen weten:
3 The Hexagon
Fitzroy Park
N6 6HR
London

en mijn mobiele nummer is 07906789079

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Heej kleine muts!
Lekker hoor.. niks doen en met vosjes spelen! Haha!
Geniet er maar lekker van! Alles beter dan iedere dag weer achter de computer en verslagen typen.. maar ik moet niet zo zeuren! Morgen vertrekken we naar Frankrijk.. op naar de sneeuw. Dus Densa, spreek je over 2 weken weer! (10 dagen)
Dikke kus Sab

Unknown zei

Je hangt veel aan de bar hoor ik. Gaat helemaal goedkomen met dat integreren daar :) Heb je al een roze trainingspak gekocht? En Eddie Argos is natuurlijk wel heel erg cool. Had hij zijn snor nog? En was de snor van de andere au-pair groter dan de zijne?

K

Anoniem zei

nee eddie was zonder snor.. dus waarschijnlijk leek die van vladimira daardoor alleen nog maar veel groter!

en nog geen roze trainingspak gekocht, wel veel little britain look a likes gezien hah. wil heel graag de dvd box kopen maar kan beter wachten tot ik meer geld heb meh.

Anoniem zei

Wel toevallig, ik liep deze week met Marlies door Elburg en toen zij Marlies:" hé, daar heb je Eddy Argos" maar het bleek Egbert te zijn die zijn snor weer had laten staan.
Blij te horen dat het zo goed met je gaat.
Voor ons is het ook wel goed dat je er even niet bent, want nu hoeven we ook niet meer zoveel naar de kroeg.

groet,
Bas

Anoniem zei

rrrr, heerlijk die slavische vrouwen met snorren

leuke verhalen :)