maandag, januari 15, 2007

my weekend..

zo na een druk weekend kon ik vandaag weer even lekker bijkomen achter de strijkplank hah.
ben zaterdag naar een concert geweest van mystery jets wat echt zo leuk was. alleen al omdat die engelsen echt compleet uit hun dak gaan bij welke band dan ook. bij een andere band was er een stage invasion hah was wel grappig om te zien. ik was met twee duitse aupairs, annett en jenny, die vlakbij me blijkt te wonen, want haar kind gaat naar de zelfde school als jonathan (oh lola... haar kind zit bij de echte billy elliot uit de film in de klas whaaa!)
daarna terug met de nachtbus wat echt chaos was. schuin voor me zat een kerel half te janken aan de telefoon van 'i don't want to break up with you!!!' en ergens achterin zat iemand te kotsen wat ongeveer het ranzigste was wat ik tot nu toe heb meegemaakt in londen (naast de aziatische man van het postkantoor dan, die over mijn oystercard heen kwijlde) vooral omdat ik er pas de laatste halte eruit moest en toen lag er een kerel te slapen en die was verdwaald want die wist niet meer waar die heen moest heh.
's morgens is jonathan een hel, hij wil zijn bed niet uit, doet alles heel sloom bijvoorbeeld heel sloom lopen en dan komen we bijna te laat op school en vandaag was ie even vergeten dat ie een schoolreisje had of ik even SNEL terug wilde lopen om een tussendoortje en wat drinken te halen grrrr.. maar ja omdat ik denise de droomaupair ben, heb ik dat natuurlijk gedaan.
oh en sorry voor iedereen tegen wie ik heb gezegd dat er zo'n goedkoop hotel is midden op piccadilly circus hah want ik liep er vrijdag langs en dat hotel is nu min of meer onbewoonbaar verklaard vanwege asbestgevaar... het ziet er nu heel eng en gevaarlijk uit en dat terwijl ik er in juni nog heb geslapen meh.

6 opmerkingen:

Unknown zei

Ik zou jou wel als aupair willen..
o, ik fietste vandaag bijna naast een beroemdheid en wel ture, van beauty & the nerd. Way cooler dan Sting.

Anoniem zei

M'allo, was je heus niet vergeten hoor! Heb al meerdere keren leuke berichtjes voor je getypt, maar kreeg ze steeds niet verzonden.....
Klinkt echt heel tof je avonturen daar, behalve het strijken dan. hier is het leven een stuk saaier. Ben sinds je afscheidsfeestje nog maar één keer naar het cafe geweest, ik denk ook datik het bij de aanblik van de tafel in De Bieb te moeilijk zou hebben. Ben ook begonnen met clebrity spotten in Elburg, heeft tot nu toe ook nog weinig opgeleverd. Hou je op de hoogte! dikke kus Marlies

Anoniem zei

denies! klinkt leuk allemaal! mystery jets, nu zo om de hoek of niet dan? maar de echte billy elliot..die is al 20 ofzo nu.(maar goed kan best dat die nog een au pair heeft hoor) denk de billy uit de musical? leuk om je dingetje te lezen. xx

Anoniem zei

hmm hah ja 20 is iets te oud voor een au pair.. misschien dan toch het jongetje uit de musical..

het jongetje van charlie & the chocolate factory heb ik in elk geval wel vanmorgen in het echie gezien bij school hah

Anoniem zei

Heb eindelijk je adres weten te achterhalen via Pietro.
Klinkt heel erg goed allemaal!!
Vergeet niet dat je zelf ook een behoorlijke celeb bent?!
We zijn geboekt voor Bigpop..
Heb je leuke auto onder de konte?
Sab en ik komen gauw een keer bij je Pim-Pam-Petten!!
Houd je taai!Ajetoo

Anoniem zei

nu snap ik ook waarom ik bloed hoest