zondag, januari 28, 2007

wie zit er stiekem in nigeria?

dit bericht is niet echt nodig maar ik moet iets te doen hebben omdat ik B&S wil luisteren want ik ben zo vrolijk (en zenuwachtig voor morgen omdat ik moet vragen naar miltos giannakopoulos probeer dat maar es leuk semi grieks/semi engels te zeggen) en muziek luisteren kan niet als ik ga lezen of tv kijken.
ik heb een website waarop ik kan zien hoeveel mensen per dag op deze site komen en nu heb ik de geweldige optie ontdekt dat ik kan zien waar iedereen woont. en van de 100 pageloads wonen er 82 in nederland, 1 in nigeria (klopt vast iets niet) en 1 in australie. en de rest van de pageloads ben ik zelf in de uk. ik kan precies zien waar jullie wonen en ook zien hoe lang jullie blijven en verder kan ik zien dat een ip adres in zwolle supervaak mijn website bezoekt. engerd.
en ik weet dat jullie allemaal smachten om foto's van mijn turbulente leven hier en die komen hopelijk snel als het pakketje met mijn camera aankomt. om jullie in de tussentijd een beetje tevreden te houden en dan met name de vrouwelijke bezoekers en wybe voeg ik maar even een plaatje toe aan dit berichtje.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

sorry ben weer op je site geweest;)

x Renée

Anoniem zei

kijk jij meerdere keren per dag? anders is het namelijk the weebstah

Anoniem zei

nah. het lijkt hier soms wel verdacht veel op nigeria, misschien dat je fijne site daar ook een beetje mee in de war is?

Anoniem zei

Hay schat,
Vraag je Madonna om een handtekening voor haar look-alike!!! (als ze nog een keer komt..)
Ben benieuwd hoe het is gegaan!
Later Kus