zondag, januari 28, 2007

nieuws!

yaay! omdat ik de weekenden nooit hoef te werken en ik zoveel vrij ben, heb ik gesolliciteerd voor een baantje in koko (club redelijk dichtbij) op de website stond dat ze altijd enthousiaste mensen zoeken dus heb ik een lekker enthousiast spontaan mailtje gestuurd en een CV in elkaar geflansd.. en nu ben ik uitgenodigd voor een gesprek. ik heb gesolliciteerd voor achter de bar/in de garderobe en het lijkt me zo leuk.. het is echt een superleuke club want elke vrijdag is er club NME en er spelen altijd leuke bandjes.. (ooh sabine madonna heeft er pas opgetreden en de scissor sisters spelen er binnekort! alleen kost een kaartje 100 pond meh is een concert voor een goed doel) dus ja, ben heel benieuwd of het wat wordt..
gisteravond naar de barfly geweest.. daar was xfm all dayer met heleboel bands. ik was helemaal into de celeb spotting want eerst zag ik de bassist van dirty pretty things langslopen met een buggy en een kind hah en toen zag ik de zanger van the futureheads (dit zegt de meeste van jullie niks, sorry) en toen nog kelly osbourne (daar heb ik nog heel stom mee gepraat toen ik een beetje dronken was) en hah toen zei annett dat ze patrick wolf zag maar ik zag em maar niet terwijl die een enorme glitterjas aan had.
maar woeii morgen 12.45 job interview wheeee

3 opmerkingen:

Anoniem zei

lol, grappig dat je didz zag
suc6 morgen!

Anoniem zei

patrick wolf liep daar gewoon rond?
moet echt niet veel gekker worden

Anoniem zei

ja patrick wolf is broertje van joop de wolf uit maple town