zaterdag, januari 06, 2007

London Calling

Nou hier zit ik dan op mijn kamer. Best groot nog (hoewel die van Jonathan groter is.. hij zei zelf al 'yeah i'm spoiled' heh..) Om 11 uur Engelse tijd stond ik op het station van Golder's Green te wachten op mijn nieuwe vader. Na heel wat gestress.. want ik zou Denise niet zijn als ik niks zou vergeten en natuurlijk was ik hun telefoonnummer vergeten! Via anique toch nog weten te bemachtigen hoor, dat dan weer wel.
Daar stond ik dus in London. Elke keer toen ik enge mannen zag die mijn kant op kwamen schrok ik een beetje en uiteindelijk kwam een mannetje met een snor op me af en dat was dus Jeff.
Toen reden we naar het huis. Hele groene buurt en heuveltjes en dingen. Nou en daar was dan hun huis. Ik schrok me dood. Het is echt een bouwval. Jeff is de hele dag al aan het verbouwen en daar is ie eigenlijk al 2 jaar mee bezig (het is gewoon de Engelse versie van mijn echte vader, inclusief snor). Alleen de keuken is af en die is wel helemaal hi-tech en mooi enzo. En mijn kamer gaat ook wel hoor, maar dat komt vooral door mijn eigen dekbedovertrek (niet lachen sabine)
Nou toen kwamen Kathy en Jonathan iets later want Jonathan had een auditie voor een orkest en awwww Jonathan is een chineesje! (Kathy dus ook voor de slimmerds) Het is echt een lief jongetje, helemaal niet verlegen en heel enthousiast en hij vroeg allemaal dingen en ik heb em 3x piano theorie dingen overhoord en met em gespeeld en hij is echt wel grappig. Hij heeft nu pianoles daar moest ie ook zo hard voor leren.
Ik wil trouwens echt voedselpakketten want kreeg net een broodje met ei en bacon en ik word weer misselijk als ik er aan denk, maar dat komt ook allemaal een beetje door de zenuwen misschien. En ik durf geen nee te zeggen als ze iets te eten of te drinken aanbieden. Het is ook gewoon zo'n nieuwe situatie, maar dat komt omdat je vantevoren eigenlijk echt niet weet waar je aan begint. Maar joh... Londen...!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Hee tiesje trut!

"Ik hoop als het leuk wordt. en ook als je goed oppast met de kinderen. Ik hoop dat je zelf heel lief bent en dat wij jou weer kunnen zien als je terug komt" aldus max z'n bericht aan jou haha.

Hij begint nu al te zeuren bij de super; "ff kijken of denise aan het werk is"

Maar goed we zijn erg blij dat Jeff veel op papa lijkt, heb je Camille toch nog een beetje bij je he ;)

Oh en je hebt toch niet mama's twingo sleutels in je tas he? Die zijn namelijk foetsie.

We zullen je site in de gaten houden en berichtjes plaatsen.

Dikke kus van ons allemaal

ps. je bent je milka-reep vergeten ondankbaar kreng!!

Anoniem zei

Milka reep was idd erg lekker...

Heb toch wel met een beetje raar gevoel in mijn buik vandaag rond gelopen. Mijn kleine zusje in die grote stad bij vreemde mensen..

Veel plezier!!

X Anique

Anoniem zei

He Denise!

Niet schrikken maar we hebben droevig nieuws. Belle is vanochtend om 10.03 naar de eeuwige zwemvelden vertrokken..

Denk dat ze voelen dat je weg bent want toen ik thuis kwam waren ze al enorm naar lucht aan het happen. Sebastian maakt het nu naar omstandigheden goed.

Leuk om te lezen hoe je 'nieuwe familie' is. Nu nog de foto's;)

Nou have fun en tot hores!

x Renée en Jeroen

Anoniem zei

Dennis,
Begrijpen we het nou goed?
Is je goudvis nu al overleden?
We hopen dat je het naar je zin hebt!!
Wat het eten betreft: de smeerkaas is onderweg..
Is het mysterie van de twingo sleutel al opgelost?
Dikke kus van de hete meiden!!
(We zijn akkoord gegaan met een optreden in Kampen volgende maand, je ticket wordt betaald, mailen we nog wel even over...)

Anoniem zei

Hey niez! OH MY GOD I'M DYING! Ik hoop echt dat je het naar je zin zult hebben, maar zo te horen komt dat wel goed! Ik heb mijn thermoskan nog niet gebruikt, maar heb het ter decoratie wel op mijn kamer gezet:) Geniet er van deerntie en I'LL be watching you! Als we toch op z'n engels gaan..
me love you long time

xx Anne