woensdag, januari 24, 2007

X-treme makeover

het heeft hier vannacht gesneeuwd. en op zich is dat niet erg want daarom heeft kathy jonathan vanmorgen naar school gebracht. alleen wel jammer dat ze dat pas zei nadat ik om 7.15 was opgestaan en al bezig was met de was ophangen meh.
verder is het zooo grappig want de tweede dag dat ik hier was werd ik aangesproken door een meisje op straat van naar welke kapper ga je blablabla wil je meedoen aan een wedstrijd dus ik dacht dat het om een gratis knipbeurt ging ofzo dus ik deed mee.. toen ik thuis kwam en ik de flyer nog es bekeek zag ik pas dat het niet om een knipbeurt ging maar om een hele behandeling die 4/5 uur duurt en normaal £55 kost en dan gaan ze je hele hoofd moisturisen en je nagels doen en je opmaken ofzo en foto's van je maken en toen werd ik gister opeens gebeld door zo'n kerel dat ik gewonnen had. en ik mag gratis iemand meenemen dus kan mijn mama mooi mee als ze langskomt hah. die komt namelijk langs voor mijn geburtstag ergens in maart.
maandag heb ik david de engelse kerel ontmoet en dat was leuk. ik wilde met hem naar de nederlandse pub gaan om kroketten te eten maar die was jammergenoeg dicht.

3 opmerkingen:

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Unknown zei

Noice! Krijg je dan ook nieuwe haren?

Unknown zei

Nog maar een paar uurtjes dan kunnen we naar elkaar zwaaien. Als het vliegtuig niet neerstort, that is. Brrr...Scotland Rules!