maandag, januari 08, 2007

sdjksdjksldj

Zo mijn eerste werkdag en ik heb gelijk 3 kleine monsters.. Ben en Saul zijn blijven slapen en vandaag is er nog geen school dus die worden vanmiddag opgehaald. Het zijn alledrie van die kleine slimme jochies en ik voel me beetje dom omdat ze zo goed Engels praten wat best logisch is. Het valt op zich wel mee want ze houden elkaar wel bezig, ik moest gewoon zorgen dat ik ontbijt voor ze had (pancakes blergh) en lunch (pasta). Ze zijn de hele tijd op van die kleine draagbare nintendo dingen aan het spelen dus ik heb er verder geen last van.
Heb vanmorgen al 3 uur staan strijken. En ja het zijn dus van die mensen die alles tot op de theedoek willen strijken. Heb de BH's van Kathy nog maar even laten hangen, leek me niet zo'n goed idee.. Ze hadden alles opgespaard ofzo want zij raakt dus de strijkijzer voor geen goud aan, maar nu heb ik het alles voor vandaag gehad.
Ik weet niet zo goed of ik nog wel buiten durf te roken want gisteravond stond er opeens een vos voor de deur!
Gisteren de stad in geweest en al flink wat geld uitgegeven meh. Boeken, kleren, schoenen en tegoed voor mijn oyster kaart voor het openbaar vervoer. Had gisteren ook nog even met Nicole afgesproken die ook in London woont en ook Nederlands is. Kwam gisteren bijna tijd te kort want ik wilde zoveel doen, maar ja toen bedacht ik me dat ik hier nog wel even zit dus het maakt niet zoveel uit..

1 opmerking:

Anoniem zei

Nies it's me! I haven't a clue what you just said but wow! You're actually here! My computer was being a dick yesterday but we'll chat soon and sort out some serious shopping. I've got myspace like you now so i'll add you sometime.

Can't wait to see you! (after my exams lole)

David xx