donderdag, januari 18, 2007

denise the beast

hoppa ik schrijf maar weer eens een berichtje maar echt veel heb ik de afgelopen dagen niet meegemaakt. vooral omdat het zulk kutweer is en het constant heel hard waait en regent en omdat alles hier veel kost dus ook al ben ik heel even de deur uit dan kost het altijd geld wat niet leuk is. heb gelukkig genoeg te lezen en te kijken en te strijken zodat ik me (nog) niet verveel.
sinds een paar dagen vind jonathan het leuk om me the beast te noemen ipv denise.. (ik heb em maar niet verteld over denies de pies de drollenaere) en om dan extra te provoceren noemt ie me the beast from germany. mensen weten hier niet echt wat nederland is.. kerel vroeg waar ik vandaan kwam dus nou ja nederland dus.. vraagt ie spreek je dan frans of vlaams? dus ik uitleggen dat dat een ander land is bladiebla.. vraagt ie later: spreek je nog andere talen behalve duits? redelijk vermoeiend zo'n gesprek. en het was ook geen lekkere kerel.
heb dinsdag baukje de brabo aupair ontmoet en dat was wel leuk. op weg naar het metro station begon een halve gare neger tegen me te lullen van hi my name's luke what's yours en toen had ik zoiets van why bother dus toen zei ik dat ook maar en toen begon ie te huilen/lachen. snel doorlopen in dat soort situaties.
verder had ik bijna gratis engelse lessen in de pocket, maar het zijn onmogelijke tijden als ik jonathan op moet halen dus dat is wel jammer. ik heb op het moment nog niet echt in de gaten dat mijn engels aan het verbeteren is hoewel ik af en toe wel in het engels denk.
ik vraag me nu wel een beetje af wat er bij jullie daaro allemaal gebeurd.. heb vandaag wel een algemeen dagblad weten te scoren maar aan de house to house newspaper from elburg konden ze me niet helpen. dus jullie kunnen mij ook updaten hoor!

5 opmerkingen:

Unknown zei

check de hevige stormfoto's maar die ik je gemaild heb. crisis.
verder gaat ingwie-de-pingwie iets heel spannends doen, maar dat moet je maar even vragen. het is best wel schokkend.
voor ander elburgnieuws moet je niet bij mij zijn.
xx

Anoniem zei

het waait hier ook een beetje - kondig vanavond filmpjes aan op 3voor12TV - morgen vlieg ik naar NYC maar er zijn nog geen treinen naar Schiphol. verder mis je niet zoveel geloof ik.

Anoniem zei

nou nou, zo schokkend is het heus niet.
ik stuur wel foto's :).
doe je best daar!
xx

Anoniem zei

ben nu wel heel benieuwd wat het schokkende nieuws is. vertel vertel vertel!

Unknown zei

Nou, het allerlaatste nieuws is dat Groningen is getroffen door een hype van een ongeevenaarde omvang. Het betreft de Swingavonden in Vera, en een desbetreffende DJ. En dat om 05:00 's nachts. Het is een waar mirakel! Over een week zit ik in ieder geval op hetzelfde eiland!
Tot dan,

koen