vrijdag, januari 12, 2007

celeb spotting pt. 2

nou ja eigenlijk niet echt want ik heb ze niet gezien, maar kathy heeft net even verteld welke beroemdheden allemaal in de buurt wonen..
onze buurman is een acteur van monthy python, ik heb er alleen maar van gehoord maar kennelijk is het de man die altijd verkleed is als een vrouw ofzo. Verderop in het straatje waar ik altijd langsloop in een dik groot zwart modern huis woont brian en brian is de manager van radiohead. kathy kent ze omdat zijn dochtertje bij jonathan op school zit. dan als ik naar school loop ga ik altijd links, zou ik rechts gaan dan loop ik langs het huis van sting en george micheal hah. annie lennox heeft er ook gewoond maar die is afgelopen zomer verhuisd.

oh en mijn eerste loon zit in de pocket. 80 pond hoppa hoppa

Geen opmerkingen: