zondag, januari 21, 2007

dikke chill

dus. ik weet niet of jullie het nog interessant vinden om te lezen, maar de storm is hier nu wel over. er zijn wat bomen om gevallen en een hek op een 2 jarig jongetje maar voor de rest valt het allemaal wel mee.
vrijdag was de poolse werkster camilla hier en die heeft mijn hele kamer opgeruimd hah. ze vroeg van shall i dust room now? dus ik dacht prima. en toen heeft ze al mijn kleren opgevouwd, mijn bed opgemaakt (mijn pyjamabroek lag opeens onder mijn kussen), mijn kleingeld gesorteerd wat op mijn bureau lag (van groot naar klein natuurlijk) en alle boeken en tijdschriften netjes opgestapeld. was nou ook weer niet helemaal de bedoeling.. oh en ze heeft ook alles in de badkamer opgeruimd.
gisteren wist ik niet zo goed wat ik nou moest doen dus ben ik maar naar blackbook geweest, want ik had zin in iets nederlands (mam de vlokken en hagelslag enzo is op). nou en natuurlijk zaten er vervelende mensen in de zaal en natuurlijk waren dat nederlanders. de film had ik allang gezien maar dat was alweer een tijdje terug.. het grappigst was eigenlijk een man die binnenkwam en heel lang ging kijken waar die wilde gaan zitten en die niet in de gaten had dat ie met zijn hoofd voor de projector dinges stond heh.
minder leuk is het dat jonathan vaak om half 9 's ochtends piano gaat spelen. uitslapen lukt hier echt niet. behalve doordeweek als ik hem niet naar school hoef te brengen en er niemand thuis is.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

ik vind het nog steeds allemaal bere-interessant om te lezen.

Anoniem zei

anders vraag je of camilla ook ff strijkt en jonathan naar school brengt...net zo makkelijk toch?
xxLoïs

Anoniem zei

Hai Au Pair!
We zijn weer terug vanuit La France, het was erg geslaagd! Echt gezellig! Maar ik ben zo reuze benieuwd naar je nieuwe familie!! Heb je nog steeds je camera niet?
Als ik je nog eens spreek op msn zal ik je wat foto's laten zien van de vakantie.
Kus Sabine

Anoniem zei

Hi zus,

Gefeliciteerd met je prijs! Mama belde gisteravond, echt grappig...
Krijg je straks van die lange witte nepnagels;)

Het zal je overigens niet verbazen dat ook Sebastian inmiddels voor het ruime sop heeft gekozen. De kom was veel te klein.

Vind je updates wel leuk om te lezen hoor!

x Renée